Wednesday, March 10, 2010

dear LOVE...

Posted by blueberry at 6:41 PM
ya Allah...kepada mu shja aku mngadu...permudahkan segala perjalanan hidup ku..adik beradik ku serta ibu bapa bapa ku..
terlalu bnyak dugaan yg harus ku tempuh...satu per satu masalah tmbul..
semoga aku dapat lalui nya dgn tabah..dan rela hati..walaupun perit..tapi realitinya aku xleh nk lari dr sumer masalah2...
aku xnk jd pngecut..yg hnya tahu lari dr masalah jerk...biar susah skunk berdepan dgn semua masalah..krana aku percya DIA telah mnjnjikan kehidupan yg lebih baik slepas itu...
tp masalahnya...smpai bile aku boleh brtahan???!!! DIA yang maha mengetahui segalanya..
smoga sumer nie xkan effect blajar aku....

KEPADA MU shja ku berserah YA ALLAH

0 comments:

 

cheese cake Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare