Wednesday, December 16, 2009

dunia...

Posted by blueberry at 10:11 AM
my life now is suck..more and more suck than before..salah ker aku nk beri pndapat aku sndiri?? salah ker aku nk luah kan apa yg aku rasa??
mcm aku nie xpnting dlm dunia nie..mcm aku nie tnggul..xder prasaan lngsung..
heLLo manusia...im human being..aku ada hati and perasaan...i ada otak utk fikir..i ada mulut utk luahkan apa yg aku rasa..untuk bercakap.. kalo aku xleh bg pndapat lngsung, baik aku jd bisu jerk.....and kalo aku nie xpnting sgt.. baik aku hilang dr cnie jerk..senang...manusia2..
kdg2 kita alpa..kita lupa setiap butir perkataan yang kuar dr mulut kita tue akan mngguris hati n prasaan org lain...org yg kita syg...knapa sumer tue berlaku??? aku pn x tahu..ssh ker nk jaga hati n prasaan org lain?? org yg kita syg?? jwpan tue ada dlm diri sendiri...sesibuk cmner pn...jmpa org yg pnting ker..aper ker...pndai2 lah jage hati org yg kita syg..xperlu nk marah2 if org tue bg pndapat..x perlu maki if org tue bg kata smngat...kerana sumer bnda yg kuar dr mulut org yg kita syg tue merupakan kata2 yg pnting yg dpt bg kita semangat yang lain kt kita...spatutnya kita rasa bngga ada org yg syg kita..snggup ssh senang sama2..brkngsi masalah ngan kita..spatutnya kita bersyukur...tp setengah manusia tue xpndai nk hrgai apa yg dh ada dpn mata diornk..byler dh hilang..bru mnggagau carik blk..tue lah lumrah hidup kt dunia..mcm2 ragam manusia kita boleh lihat...seolah2 dunia nie pentas lakonan diornk...dpt memainkan semua jenis watak...huhu...

0 comments:

 

cheese cake Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare